נושא: רוצה להתקדם מזנב קשיח לשיכוך מלא והבילבול גדול. תאריך: 4/3/2013 6:11:00 PM
מחבר/ת: Odpr Po
שלום,
אני רוכב כשנתיים על זנב קשיח, סינגלים, שבילים לבנים.
לאחרונה התחלתי לחשוב על רכישה של שיכוך מלא, ולהתקדם. הייתי מעוניין להבין מעט יותר מספר דברים:
0) האם בכלל מרגישים הבדל בשטח בין מלא ללא מלא? 1) עד כמה השילדה עושה את ההבדל בחברות השונות ? (זה מורגש בכלל? הרי הכל מתכת בסופו של דבר) 2) האם חברות כמו ROCKY MOUNTAIN - SPECIALIZED - שוות את המחיר שלהם, או שזה רק שם? 3)יש אינסוף חברות, כמו MERIDA - GIANT וכו, שכל פעם שאתה נכנס לחנות אומרים לך שהם בעצם מייצרים לכל החברות הגדולות את האופניים, ולכן כדאי לקנות את האופניים האלו על פני מותג מוכר,המוכר תמיד אומר: זה אותו דבר בדיוק. עד כמה זה נכון ?
כל עזרה תתקבל בברכה :)
|