טקסט הודעת פורום
4/3/2013 10:27:00 PM
טל הלפרן
למה לעבור לשיכוך מלא?
נושא:
למה לעבור לשיכוך מלא?
תאריך:
4/3/2013 10:27:00 PM
מחבר/ת:
טל הלפרן
שיכוך מלא זה לא להתקדם. שיכוך מלא זה אופי אחר. מה הסיבות שבגללן אתה רוצה לעבור לשיכוך מלא?
חזרה לפורום