נושא: אז לא מובן לי אם כך תאריך: 4/3/2013 11:53:00 PM
מחבר/ת: Odpr Po
לכל סגנון רכיבה ראיתי דגם של שיכוך מלא, מכאן נובע שזה טוב לכל סגנון. ולא רק לגינות סלעים, כפי שאתה מתאר. ובנוסף, אם אכן זנב קשיח קיימים במחירים גבוהים, אז מה עושה אותם כל כך יקרים? הרי אפשר לקנות זנב קשיח שהם יחסית זולות, נניח 1500 ש״ח, ולצייד אותם עם מיטב הרכיבים, ולהגיע גג ל5000 ש״ח. ולא ל 20 אלף....
אני חשבתי שהמחיר הגבוה נובע מהתכנון וה גאומטריה של כל מערכת השיכוך האחורי, שהופכת את כל המבנה למסובך יותר ומכאן ליקר יותר.
|