נושא: שרדתי גם שרדתי :) תאריך: 4/4/2013 1:30:00 AM
מחבר/ת: Odpr Po
אני לא מהדור שאם משהו כותב לי ארבע משפטים וחצי אני קורא לו חופר, אלא להיפך. אשמח לעוד הסברים ואקרא אותם בעיון רב. :)
למשל מעניין אותי עד כמה זה מורגש הלכה למעשה בשטח ההבדלים בין המתכות?, כי שוב בסופו של יום מתכת זה מתכת. ו לעניין להצמיד את הגלגל לקרקע, מצוין, אז מדוע שרוכב תחרותי ירצה זנב קשיח שמספק אחיזה פחות טובה?
כמו כן לעניין השילדות האם מרידה אכן מייצרים לספשליזד את כל השילדות? ובכך בעצם מייתרים קניה של ספשזליד בכאלו מחירים?
ולעניין עצמו לרוכב כמוני שרוכב שבילים לבנים, קצת סינגלים, איזה אופניים או סגנון דגמים כדאי להתמקד?
|