טקסט הודעת פורום
| 4/7/2013 3:20:00 PM |
|
נושא: מבקש חוות דעת על יטי 575 תאריך: 4/7/2013 3:20:00 PM
מחבר/ת: אבי מורלי
רוכב XC ושבילים (סינגלים} חושב לשדרג ומתלבט בין יטי 575 לסנטה קרוז הקלר ואולי גם ה- blur. מבקש חוות דעת בעיקר על היטי (פחות ראיתי אותם). אך גם על הסנטה קרוזים. בעיקר מי שהתרשם משניהם אך לא רק...
|
חזרה לפורום |
|
|