טקסט הודעת פורום
| 4/7/2013 7:14:00 PM |
|
נושא: YETI 575 תאריך: 4/7/2013 7:14:00 PM
מחבר/ת: Dima Kogan
הי, אני עם יטי שנתיים, אופניים מדהימות עושות הכל. גם היה לי התלבטות כזאות (יש גם intense ספיידר כל מיני) להפתעתי אני מבסוט ומרוצה מהחלטה ורכיבה ביטי. תהנה
|
חזרה לפורום |
|
|