נושא: זה תלוי מה אתה מחפש ובאיזה מחיר...? תאריך: 4/8/2013 3:20:00 PM
מחבר/ת: תמיר אלוש
בכל מקרה- לא הייתי קונה את אלה. תמיד עדיף לך לקנות אופניים קצת יותר טובות מיד שניה- תמורה יותר טובה לכסף, לישבן וכר פורה להתפתחותו של הבאג.
אתה צריך לחפש משהו יותר "סחיר"- כך שאם תרצה לשדרג- או חלילה תתייאש- תוכל להעיף אותם בתיק-תק. מרידה ייתקעו לך ותאלץ לשחוט להם את המחיר על מנת להיפטר מהם כשתרצה, או שבסוף תשאיר אותן אצלך כאופני ב´.
בקיצור- תוכל במחיר הזה לקנות אופניים יד שניה שיכוך מלא עם מפרק שהוא לפחות פי-3 יותר טוב.
|