הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/8/2013 11:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב .א. עם תוכן  אני מכיר
נושא: אני מכיר תאריך: 4/8/2013 11:15:00 PM
מחבר/ת: אביב .א.

אני מכיר (לא את האתר) אנשים ששלחו כסף למקומות באידונזיה! וקיבלו רק קדחת והפסד כספי,
אופניים הם לא השיגו משם בכל אופן.
אני לא רואה איך יוצא שווה אתה משלם כסף ולא מקבל כלום
שיהיה בהצלחה ורק שתדע יש בארץ מחירים טובים על אופניים שלמים (giant לדוגמה) אני לא מתכוון לחלקים אלא לאופניים שלמים ושוב בהצלחה ;)


חזרה לפורום