הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/9/2013 8:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  vladi007 קוזמינסקי עם תוכן  המלצה
נושא: המלצה  תאריך: 4/9/2013 8:51:00 AM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי

אני אישית לא כל כך מתחבר לדגמים שהצגת . בכללי כל הדגמים וכול החברות מציגים היום אופניים טובות .
אני מאוד הואב את ספשלייז : או אפיק או סטמגמפר ( יותר אגרסיבי )
http://www.matzman-merutz.co.il/?CategoryID=3236
http://www.matzman-merutz.co.il/?CategoryID=3237

יש גם דגמים מצויינים של סנטה כרוז : TALLBOY
http://www.competitivecyclist.com/frame/2013-santa-cruz-bicycles-tallboy-d-xc-complete-bike-32984.html

תהנה !


חזרה לפורום