נושא: המלצה תאריך: 4/9/2013 8:51:00 AM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי
אני אישית לא כל כך מתחבר לדגמים שהצגת . בכללי כל הדגמים וכול החברות מציגים היום אופניים טובות . אני מאוד הואב את ספשלייז : או אפיק או סטמגמפר ( יותר אגרסיבי ) http://www.matzman-merutz.co.il/?CategoryID=3236 http://www.matzman-merutz.co.il/?CategoryID=3237
יש גם דגמים מצויינים של סנטה כרוז : TALLBOY http://www.competitivecyclist.com/frame/2013-santa-cruz-bicycles-tallboy-d-xc-complete-bike-32984.html
תהנה !
|