הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/10/2013 10:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  erez matas עם תוכן  הקלר
נושא: הקלר תאריך: 4/10/2013 10:13:00 AM
מחבר/ת: erez matas

אני רכבתי קצת יותר מ-3 שנים על הקלר סגנון הרכיבה שלי הוא AM אני עושה הכל עם האופניים מטיולי XC ארוכים ועד רכיבות במסלולים אגרסיביים כגון סינגל מירון יער חניתה ומשגב ואחרי לא מעט זוגות אופניים שהיו ברשותי וניסיון של כ- 10 שנים של רכיבה אני יכול להמליץ בחום על ההקלר פשוט עושות הכל בצורה מעולה לא מגבילות באף תחום לא בטיפוס ולא ברכיבה אגרסיבית כמו כן הם יותר זולות מהייטי, מקווה שעזרתי.


חזרה לפורום