נושא: הקלר תאריך: 4/10/2013 10:13:00 AM
מחבר/ת: erez matas
אני רכבתי קצת יותר מ-3 שנים על הקלר סגנון הרכיבה שלי הוא AM אני עושה הכל עם האופניים מטיולי XC ארוכים ועד רכיבות במסלולים אגרסיביים כגון סינגל מירון יער חניתה ומשגב ואחרי לא מעט זוגות אופניים שהיו ברשותי וניסיון של כ- 10 שנים של רכיבה אני יכול להמליץ בחום על ההקלר פשוט עושות הכל בצורה מעולה לא מגבילות באף תחום לא בטיפוס ולא ברכיבה אגרסיבית כמו כן הם יותר זולות מהייטי, מקווה שעזרתי.
|