הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/10/2013 6:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טל ארד עם תוכן  היתי קונה ג´יאנט אנת׳ם
נושא: היתי קונה ג´יאנט אנת׳ם תאריך: 4/10/2013 6:43:00 PM
מחבר/ת: טל ארד

יש לי כאלה
מאוד מרוצה, אני חושב שהאנתם 29 טובים מהאנתם 26
אייבזור טוב מאוד בולמי פוקס
גם העלות לא מהגבוהות ...

מכונת xc מהירה ונעימה
:)


חזרה לפורום