טקסט הודעת פורום
| 4/10/2013 6:43:00 PM |
|
נושא: היתי קונה ג´יאנט אנת׳ם תאריך: 4/10/2013 6:43:00 PM
מחבר/ת: טל ארד
יש לי כאלה מאוד מרוצה, אני חושב שהאנתם 29 טובים מהאנתם 26 אייבזור טוב מאוד בולמי פוקס גם העלות לא מהגבוהות ...
מכונת xc מהירה ונעימה :)
|
חזרה לפורום |
|
|