נושא: קצת מתלבט.. תאריך: 4/11/2013 12:22:00 AM
מחבר/ת: דורון דורון
שלום לכולם אני קצת מתלבט בין הgiant trance x4 לבין ה Merida One Twenty 500 שניהם 2012 ו+- אותו מחיר. לפי מה שאני מבין הgiant הם xc והמרידה am. מה שהייתי רוצה זה אופניים קלים שאפשר לעשות איתם הכל,(לא דאון היל אגרסיבי או את הבילתי אפשרי לסוג האופנים הזה)אבל שטח בלי בעיות, ירידות, טיפה קפיצות. השאלה היא האם ה xc של giant יכולים לתת לי את זה או שאני צריך am.? ושאלה שניה לגבי הרכיבים;הסתכלתי על המפרט הטכני של שניהם ומושגים כאלה לא אומרים לי הרבה. השאלה היא של איזה יותר טוב. ועוד שאלה האם למרידה יש ברקסים הידראולים גם. תודה מראש.:)
|