הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2013 7:00:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טל ארד עם תוכן  לדעתי
נושא: לדעתי תאריך: 4/11/2013 7:00:00 AM
מחבר/ת: טל ארד

הגיאנט י טובים יותר.
הטראנס אינם xc. טהור אלא עם יכולות טכניות
לדעתי בכל תחום הטראנס טובים יותר....
אבל זו רק דעתי אין לי נסיון אישי ממשי עם אף אחד מזוגות האופניים הללו תשובתי נסמכת על ידע כללי וניסיונם של אחרים


חזרה לפורום