נושא: בולם קידמי תאריך: 4/13/2013 12:01:00 PM
מחבר/ת: שבי א
עד לפני שנה היה לי בולם PIKE שאת כל הטיפולים שלו עשיתי לבד .פירוק,החלפת אטמים,שמנים,וכו´ לפני שנה החלפתי את הבולם ל-BOMBER 55 ורציתי לברר את רמת המורכבות של הבולם (עד כמה שהבנתי מסרטונים ברשת הוא מסובך יותר) יש למשהו ניסיון אישי של טיפול בבולם הנ"ל ושאלה נוספת ,מה עדיף :טיפול אצל היבואן של מרזוקי ,או טיפול אצל אסף מ-שיפ תודה
|