הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/13/2013 12:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שבי א עם תוכן  בולם קידמי
נושא: בולם קידמי  תאריך: 4/13/2013 12:01:00 PM
מחבר/ת: שבי א

עד לפני שנה היה לי בולם PIKE שאת כל הטיפולים שלו עשיתי לבד .פירוק,החלפת אטמים,שמנים,וכו´
לפני שנה החלפתי את הבולם ל-BOMBER 55 ורציתי לברר את רמת המורכבות של הבולם (עד כמה שהבנתי מסרטונים ברשת הוא מסובך יותר)
יש למשהו ניסיון אישי של טיפול בבולם הנ"ל
ושאלה נוספת ,מה עדיף :טיפול אצל היבואן של מרזוקי ,או טיפול אצל אסף מ-שיפ
תודה




חזרה לפורום