הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/13/2013 1:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בר אברג׳יל עם תוכן  כדי לי לקנות את האופניים אני חדש בתחום.. תודה
נושא: כדי לי לקנות את האופניים אני חדש בתחום.. תודה תאריך: 4/13/2013 1:41:00 PM
מחבר/ת: בר אברג׳יל

מעבירים xt ו-xtr בולמי זעזועים של רוק שוקס שילדה של קונה מעצורי דיסק ( אני לא יודע איזה חברה) ב- 5000 שווה ועם אתם יכולים להמליץ על משהו אחר השמח תודה מראש בר;) :suss:


חזרה לפורום