טקסט הודעת פורום
| 4/13/2013 1:41:00 PM |
|
נושא: כדי לי לקנות את האופניים אני חדש בתחום.. תודה תאריך: 4/13/2013 1:41:00 PM
מחבר/ת: בר אברג׳יל
מעבירים xt ו-xtr בולמי זעזועים של רוק שוקס שילדה של קונה מעצורי דיסק ( אני לא יודע איזה חברה) ב- 5000 שווה ועם אתם יכולים להמליץ על משהו אחר השמח תודה מראש בר;) :suss:
|
חזרה לפורום |
|
|