הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/13/2013 2:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בר אברג׳יל עם תוכן  Rig
נושא: Rig תאריך: 4/13/2013 2:46:00 PM
מחבר/ת: בר אברג׳יל

אחי בדקתי את זה השילדה שווה לבד 2000 וה xt xtr 1500 :)


חזרה לפורום