טקסט הודעת פורום
4/13/2013 2:46:00 PM
בר אברג׳יל
Rig
נושא:
Rig
תאריך:
4/13/2013 2:46:00 PM
מחבר/ת:
בר אברג׳יל
אחי בדקתי את זה השילדה שווה לבד 2000 וה xt xtr 1500 :)
חזרה לפורום