טקסט הודעת פורום
| 4/13/2013 3:17:00 PM |
|
נושא: אתה מדבר על מחירים של חלקים חדשים תאריך: 4/13/2013 3:17:00 PM
מחבר/ת: tal brenner
ברגע שהאופניים יצאו מדלת החנות המחיר שלהם צונח בחצי אם לא יותר.
ב5000 שקל אתה יכול למצוא אופניים ביד שניה מדהימות.
סתם הגזמתי כשאמרתי 500, אבל לא הייתי משלם על האופניים בתמונה יותר מ2000 שקל.
|
חזרה לפורום |
|
|