נושא: שלום לכולם... צריך עזרה בבחירת אופניים תאריך: 4/13/2013 6:30:00 PM
מחבר/ת: Robi Shaul
עד עכשיו היו לי אופניים פשוטות ואני רוצה לעלות קצת ברמה אני מחפש לקנות אופנים בערך בסביבות ה3000 ש"ח עשיתי סריקה קטנה בחניות ואני מסוחרר מכל החברות וההצעות... בכל חנות המליצו לי על חברה אחרת.. אשמח אם תוכלו לכוון אותי מעט לתת שמות של חברות עדיפות או דגמים שלהם \תודה.
|