נושא: אופניים תאריך: 4/13/2013 11:47:00 PM
מחבר/ת: or yochanan
קודם כל - עבור אופני כניסה ההמלצה הרווחת היא ז"ק 29. אין שום טעם להוציא 3K על ז"ק 26 כי זו קטגוריה גוססת שאוטוטו תיעלם (כפועל יוצא, מחירי ז"ק 26 בקנטים).
רוזן מינץ מכרו באפריל את הKARAKORAM 2.0 ב2900 שקלים, שזו העסקה המשתלמת ביותר לאופניים חדשים ללא שום ספק. כל שאר אופני ז"ק 29 יעלו 3.5+, הנה הדגמים עליהם הייתי ממליץ: SCOTT ASPECT TREK MAMBA GT KARAKORAM
אתה יכול למצוא אחלה אופניים ביד 2, אבל כדאי שיהיה לך יועץ - הן מבחינת בחירת האופניים, והן עבור בדיקת האופניים בעת הרכישה.
אם לא מפריע לך המראה, יש מישהו שמוכר CANNONDALE FLASH ב4K, שאלו אופניים הרבה ה-ר-ב-ה יותר טובות מכל הנ"ל. הבעיה (מבחינתי) היא המראה הא-סימטרי.
בהצלחה
|