הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/14/2013 7:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רועי בן משה עם תוכן  המלצה על אופני כניסה - זנב קשיח
נושא: המלצה על אופני כניסה - זנב קשיח תאריך: 4/14/2013 7:26:00 AM
מחבר/ת: רועי בן משה

שלום,
אני מתלבט כרגע בין הדגמים הבאים:
* GT AVALANCH 4.0 2013
* GT karakoram 4.0 2013
* אופניים יד שניה - Trek 4500 2011/2012

האם מישהו יכול להמליץ לי על הטוב מביניהם?

תודה ושבוע טוב,
רועי



חזרה לפורום