טקסט הודעת פורום
| 4/14/2013 7:26:00 AM |
|
נושא: המלצה על אופני כניסה - זנב קשיח תאריך: 4/14/2013 7:26:00 AM
מחבר/ת: רועי בן משה
שלום, אני מתלבט כרגע בין הדגמים הבאים: * GT AVALANCH 4.0 2013 * GT karakoram 4.0 2013 * אופניים יד שניה - Trek 4500 2011/2012
האם מישהו יכול להמליץ לי על הטוב מביניהם?
תודה ושבוע טוב, רועי
|
חזרה לפורום |
|
|