הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/14/2013 7:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar עם תוכן  הייתי הולך על ה-29 (Karakoram)
נושא: הייתי הולך על ה-29 (Karakoram) תאריך: 4/14/2013 7:50:00 AM
מחבר/ת: Eran Shahar

לדעתי היתרונות של גלגלי 29 ממש מצוינים לאופני כניסה ולמתחילים - שומרים קו טוב יותר, אוחזים טוב יותר, עוברים מכשולים טוב יותר.
ואני גם אוהב את השילדות של GT.
נשמע לי כמו בחירה אידיאלית.


חזרה לפורום