טקסט הודעת פורום
| 4/14/2013 7:50:00 AM |
|
נושא: הייתי הולך על ה-29 (Karakoram) תאריך: 4/14/2013 7:50:00 AM
מחבר/ת: Eran Shahar
לדעתי היתרונות של גלגלי 29 ממש מצוינים לאופני כניסה ולמתחילים - שומרים קו טוב יותר, אוחזים טוב יותר, עוברים מכשולים טוב יותר. ואני גם אוהב את השילדות של GT. נשמע לי כמו בחירה אידיאלית.
|
חזרה לפורום |
|
|