נושא: המלצה תאריך: 4/14/2013 7:51:00 AM
מחבר/ת: or yochanan
בין הGT ברור שהקרקורם מוחצות את הAVALANCHE בגלל יתרון הגלגל הגדול.
נותר להחליט בין הKARAKORAM לTREK. אישית בתור רוכב מתחיל, הייתי הולך על הKARAKORAM - גם חדשות וגם 29. הטרק אמנם מצויידות טוב יותר, אבל ברמות האלו הציוד פחות חשוב מגאומטריה, נוחות כללית והרגשת בטחון. הGT מנצחות בכל הסעיפים הנ"ל.
השאלה היא מה בדיוק התקציב שלך. לא יודע מה בדיוק ההבדל במחירים, אבל אם הKARAKORAM 2 עדיין נמכרים ב2900 שקלים, ובהנחה כי ההפרש במחיר בין ה2 ל4 אינו עולה על 1000 שקלים - עדיף לך _מאוד_ להוסיף את הכסף וללכת על הKARAKORAM 2
בהצלחה
|