נושא: תודה על התגובה המהירה! - שאלה נוספת תאריך: 4/14/2013 8:13:00 AM
מחבר/ת: רועי בן משה
מבחינת התקציב לאופניים זה משהו כמו 2500. לצערי מפני שאני רק נכנס לתחום אני צריך להוסיף עוד כאלף שקל רק על האביזרים הנוספים (קסדה, כפפות, פנס וכו´).
הפחד שלי מפני האופניים יד שנייה היא שאני לא אראה אם יש פגם באופניים...
כשביררתי על האופניים אמרו לי שהיתרון של ה-AVALANCHE 4.0 על ה- Karakoram הוא בכך שהמעצורים הם הידראוליים. הם זה באמת משנה בשלב זה?
תודה, רועי
|