נושא: מאוד משנה תאריך: 4/14/2013 12:35:00 PM
מחבר/ת: or yochanan
לדעתי, מעצורים הם אחד החלקים הכי חשובים (אם לא הכי חשוב) באופני כניסה. כוח בלימה חזק ייתן לך ביטחון ברכיבה, בעוד בלשמים חלשים עלולים לעייף אותך מאוד, ואף להכניס אותך למצב מסוכן (כתלות בשטח).
כאמור, רוזן מכרו חודש שעבר karakoram 2 ב2900, שזה הפרש קטן מהתקציב שהגדת אבל תמורה אדירה (בולם של רוקשוקס, בלמים הידראוליים).
לרכוש ז"ק 26 במחיר כזה זו חד משמעית טעות. אם אתה בקטע של ז"ק 26 אתה יכול למצוא אופניים מצויינות סביב ה1000 שקל ביד 2, שלא יפלו מהavalanche.
|