הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/14/2013 2:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  or yochanan עם תוכן  אז לך על הקרקורם
נושא: אז לך על הקרקורם תאריך: 4/14/2013 2:09:00 PM
מחבר/ת: or yochanan

כאמור, avalanche 4 לא צריכה להיות אופציה. האופניים לא שווים את המחיר שלהם, בהינתן המצב הנוכחי של שוק היד2.


חזרה לפורום