טקסט הודעת פורום
4/14/2013 2:09:00 PM
or yochanan
אז לך על הקרקורם
נושא:
אז לך על הקרקורם
תאריך:
4/14/2013 2:09:00 PM
מחבר/ת:
or yochanan
כאמור, avalanche 4 לא צריכה להיות אופציה. האופניים לא שווים את המחיר שלהם, בהינתן המצב הנוכחי של שוק היד2.
חזרה לפורום