הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/14/2013 5:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  kamila sherlin עם תוכן  טיול אופניים ביער להב- מה דעתכם
נושא: טיול אופניים ביער להב- מה דעתכם תאריך: 4/14/2013 5:43:00 PM
מחבר/ת: kamila sherlin

שלום
מה דעתכם על טיולי אופניים באיזור יער להב?
שטח וכביש.
האם אתם רוכבים שם? אוהבים?
מה חסר לכם?
זה לצורך עבודת גמר באוניברסיטת בן גוריון.
אמשח לשמוע את דעתכם על רכיבה שם, כל מה שעולה על דעתכם.
תודה, קמילה



חזרה לפורום