נושא: טיול אופניים ביער להב- מה דעתכם תאריך: 4/14/2013 5:43:00 PM
מחבר/ת: kamila sherlin
שלום מה דעתכם על טיולי אופניים באיזור יער להב? שטח וכביש. האם אתם רוכבים שם? אוהבים? מה חסר לכם? זה לצורך עבודת גמר באוניברסיטת בן גוריון. אמשח לשמוע את דעתכם על רכיבה שם, כל מה שעולה על דעתכם. תודה, קמילה
|