טקסט הודעת פורום
| 4/14/2013 7:14:00 PM |
|
נושא: הסטאמפג´ר עדיפות, אבל תאריך: 4/14/2013 7:14:00 PM
מחבר/ת: tal brenner
הן פחות מתאימות לסיגנון רכיבה שאתה מתאר.
לרמת אגריסיביות שאתה מתאר אתה צריך רמה אחת מעל שאלה האינדורו. או דגמים של חברות אחרות...
|
חזרה לפורום |
|
|