הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/16/2013 12:57:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  סע חופשי
נושא: סע חופשי תאריך: 4/16/2013 12:57:00 AM
מחבר/ת: t g

גם על 2.5 נסעתי עם פנימית כזו. תהיה רגוע.חבל על הכסף להחליף למה "שאומרים" כל מיני אנשים


חזרה לפורום