טקסט הודעת פורום
4/16/2013 12:57:00 AM
t g
סע חופשי
נושא:
סע חופשי
תאריך:
4/16/2013 12:57:00 AM
מחבר/ת:
t g
גם על 2.5 נסעתי עם פנימית כזו. תהיה רגוע.חבל על הכסף להחליף למה "שאומרים" כל מיני אנשים
חזרה לפורום