טקסט הודעת פורום
| 4/16/2013 10:16:00 AM |
|
נושא: כנראה שיש איזשהו הבדל.. תאריך: 4/16/2013 10:16:00 AM
מחבר/ת: אורי מילר
נסעתי רבע שעה בבן שמן וקיבלתי סנייקבייט איזה דכאון, חזרתי 3 ק"מ ברגל כי לא היה לי ספייר
כנראה צריך ב2.35 לחץ יותר גבוה מ35
או שזאת הפנימית ?
|
חזרה לפורום |
|
|