הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/16/2013 10:16:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי מילר עם תוכן  כנראה שיש איזשהו הבדל..
נושא: כנראה שיש איזשהו הבדל.. תאריך: 4/16/2013 10:16:00 AM
מחבר/ת: אורי מילר

נסעתי רבע שעה בבן שמן וקיבלתי סנייקבייט
איזה דכאון, חזרתי 3 ק"מ ברגל כי לא היה לי ספייר

כנראה צריך ב2.35 לחץ יותר גבוה מ35

או שזאת הפנימית ?


חזרה לפורום