הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/16/2013 10:39:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  אני נוסע עם לחץ בערך 35-40
נושא: אני נוסע עם לחץ בערך 35-40 תאריך: 4/16/2013 10:39:00 AM
מחבר/ת: t g

לא צריך פחות עם הבולמים מתפקדים טוב.
סנייק בייט לא אמור להיות בלחצים כאלה.


חזרה לפורום