טקסט הודעת פורום
4/16/2013 10:39:00 AM
t g
אני נוסע עם לחץ בערך 35-40
נושא:
אני נוסע עם לחץ בערך 35-40
תאריך:
4/16/2013 10:39:00 AM
מחבר/ת:
t g
לא צריך פחות עם הבולמים מתפקדים טוב.
סנייק בייט לא אמור להיות בלחצים כאלה.
חזרה לפורום