הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/17/2013 2:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נתן אילון עם תוכן  החלפת קסטה/פריילוף/גלגל
נושא: החלפת קסטה/פריילוף/גלגל תאריך: 4/17/2013 2:38:00 PM
מחבר/ת: נתן אילון

לאחרונה באופני הספשלייזד הארד-רוק שלי(בנות 5) יש קפיצות בזמן הדיווש, לדעתי הלך הפריילוף ובנוסף, הג´אנט עקום ועושה 8 רציניות.
מה אתם אומרים לגבי שתי האופציות:
להחליף את כל הגלגל עם הקסטה והנאבה והכל,
או, לקנות גלגל ללא נאבה ולהרכיב עליו פריילוף חדש ואת הקסטה הקיימת?



חזרה לפורום