נושא: החלפת קסטה/פריילוף/גלגל תאריך: 4/17/2013 2:38:00 PM
מחבר/ת: נתן אילון
לאחרונה באופני הספשלייזד הארד-רוק שלי(בנות 5) יש קפיצות בזמן הדיווש, לדעתי הלך הפריילוף ובנוסף, הג´אנט עקום ועושה 8 רציניות. מה אתם אומרים לגבי שתי האופציות: להחליף את כל הגלגל עם הקסטה והנאבה והכל, או, לקנות גלגל ללא נאבה ולהרכיב עליו פריילוף חדש ואת הקסטה הקיימת?
|