טקסט הודעת פורום
| 4/17/2013 2:51:00 PM |
|
נושא: הבעיה לא בשרשרת ולא בגלגלי שיניים תאריך: 4/17/2013 2:51:00 PM
מחבר/ת: nathun A
כדי לבדוק את זה, הורדתי את הגלגל וסובבתי את הגלגלי שיניים האחוריים ובאמת הם קופצים מדי פעם "קדימה" עם הסיבוב - לכן לדעתי זה הפריילוף.
עוד שאלה, האעם מפתח קסטה הוא סטנדרטי לשימאנו?
|
חזרה לפורום |
|
|