נושא: אז אם אני רוצה לתקן בעצמי תאריך: 4/17/2013 3:19:00 PM
מחבר/ת: nathun A
אני צריך בעצם את הדברים הבאים: מפתח קסטה (יש לי אילתור לחלק של השרשרת) גלגל חדש שלמעשה מגיע עם נאבה פריילוף חדש שאני שם על הגלגל וקסטה שיש לי מהגלגל הישן
מבחינת עלויות, האם יותר זול לקנות כל חלק בנפרד ולהרכיב לבד?
תודה, נתן
|