הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/17/2013 3:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nathun A עם תוכן  אז אם אני רוצה לתקן בעצמי
נושא: אז אם אני רוצה לתקן בעצמי תאריך: 4/17/2013 3:19:00 PM
מחבר/ת: nathun A

אני צריך בעצם את הדברים הבאים:
מפתח קסטה (יש לי אילתור לחלק של השרשרת)
גלגל חדש שלמעשה מגיע עם נאבה
פריילוף חדש שאני שם על הגלגל
וקסטה שיש לי מהגלגל הישן

מבחינת עלויות, האם יותר זול לקנות כל חלק בנפרד ולהרכיב לבד?

תודה,
נתן


חזרה לפורום