נושא: אהבתי את הלינק לאתר - שמרתי תאריך: 4/17/2013 6:48:00 PM
מחבר/ת: nathun A
אכן אין כמו לימוד עצמי, בילדותי פתחתי פעם את הנאבה באפני הילוכים "ראלי" שקיבלתי לבר מצווה ובאמת נפלו לי כל הכדורים של המיסב - לקח לי יום שלם להחזיר את המצב לקדמותו...
אז אם הגלגל בא עם נאבה ופריילוף - אני אסתדר!!
תודה רבה וחג שמח!!! נתן
|