הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/17/2013 6:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nathun A עם תוכן  אהבתי את הלינק לאתר - שמרתי
נושא: אהבתי את הלינק לאתר - שמרתי תאריך: 4/17/2013 6:48:00 PM
מחבר/ת: nathun A

אכן אין כמו לימוד עצמי,
בילדותי פתחתי פעם את הנאבה באפני הילוכים "ראלי" שקיבלתי לבר מצווה ובאמת נפלו לי כל הכדורים של המיסב - לקח לי יום שלם להחזיר את המצב לקדמותו...

אז אם הגלגל בא עם נאבה ופריילוף - אני אסתדר!!

תודה רבה וחג שמח!!!
נתן


חזרה לפורום