נושא: הכול יחסי בחיים... תאריך: 4/17/2013 9:04:00 PM
מחבר/ת: Ram Aharoni
בעיקרון אתה במידה של 16 - S בטווח העליון אך לא M אבל זה גם תלוי בעוד גורמים כגון אורך מוטות הידיים לדוגמא יש לי חבר שהוא 187 ס"מ אך רוכב על מידה M בגלל שמוטות הידיים שלו קצרות ביחס לגובה שלו/אורך הרגליים, למרות שהוא בטווח מידות שבין L-XL מה גם מידה S תהיה לך יותר נוחה לרכיבה טכנית של AM ו/או XC מנסיון אישי שלי אני ואתה אותו גובהה אך עד כה רכבתי על M לאחרונה עברתי ל S וזהו שינוי מעולה מבחינתי לטובה פחות לחץ על הצוואר/כתפיים/מפרקי שורש כף היד האם אתה מחפש דיוק מרבי ישנם מכונים שעושים מבדקי מידות ממולץ מאוד כי מוכרים רוצה להיפתר מסחורה לרוב ולא שמים לב כול כך על מידה מדויק לרוב ימכרו לך M כשאתה צריך S וכולי ... מה גם פציעות עקב מידה לא מתאימה כואבות ועולות לאחר מיכן הרבה יותר מה 450 ש"ח לבדיקה :suss:
|