הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/17/2013 10:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  עוד תשובה
נושא: עוד תשובה תאריך: 4/17/2013 10:45:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

כתבת שיש לך 7 הילוכים נכון?

אם כן אז ברוב הפעמים הפריי-לוף לא מחובר לנבה אלה לקסטה. מה שנקרא קסטה עם פריילוף, ויש לה מפתח טיפה שונה ממפתח של קסטה רגילה (ללא הפריילוף) ואתה לא צריך את השוט כדי לפתוח אותה. אתה צריך את המפתח קסטה ומלחציים יציבות.

ובגלל כל זה אתה יכול לקנות את הקסטה עם הפריילוף, הם מחוברים זוכר?, וזה לא יקר בכלל אם אני לא טועה משהו בסביבות ה-80 שקל אולי אפילו פחות. ובחנות גם יחליפו לך את הקסטה באותו מחיר.

אבל אם הגלגל כבר הרוס מעבר לתיקון, אולי כדאי לך להחליף את כל הגלגל. ברמת גלגל הזאת זה לא כזה יקר. אם אני מבין נכון אז גלגל כזה יעלה משהו בסביבות 200 ש"ח ללא החלפת הגלגל והקסטה. ותקח בחשבון שאתה גם צריך קסטה חדשה אז תוסיף את המחיר שלה. ותוסיף גם עבודה של המכונאי על החלפת הגלגל וכיוון הילוכים. ולדעתי יוצא לך בערך 350 ש"ח בחנות בארץ.

נ.ב.
כל המחירים שאמרתי פה הם בגדר השארה והערכה גסה.

אהה ואם תגיע בזמן שאין עומס ותבקש אפילו יראו לך איך עושים את זה, יסבירו לך, יראו לך אילו כלים אתה צריך לפעם הבאה אם תרצה לעשות לבד ואפילו כוס קפה בסוף תהיה. :)

מקווה שעזרתי.


חזרה לפורום