טקסט הודעת פורום
| 4/17/2013 10:48:00 PM |
|
נושא: סנייק בייט יעול להיות תמיד תאריך: 4/17/2013 10:48:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
אבל גם שתמיד תהיה פנימית ספייר. לדעתי זה א´ ב´ ברכיבה.
לא הייתי אומר ערכת תיקון כי להדביק על פנצ´ר עם כל החומר זה לא ממש עובד אבל תמיד כדאי שיהיה.
better safe than sorry...
|
חזרה לפורום |
|
|