נושא: "29 ש"מ 100 מ"מ תאריך: 4/17/2013 11:46:00 PM
מחבר/ת: יובל
(עוד אחד ש) מתלבט לגבי קניית אופנים חדשים "29 ש"מ. רכבתי על Trek Superfly 100 AL ומאוד נהנתי מהם. אני קצת מוטרד מה-"מגבלה" 100 מ"מ של הבולם ורציתי להתייעץ איתכם מה המגבלות שיהיה לי בפועל. אני בעיקר מעוניין ברכיבות XC וסינגלים. רכבתי איתם במסלול הכחול של הרצל ולא נתקלתי בשום מגבלה, אבל עדיין קצת חושש להוציא את הסכום ואז להבין שהיה עדיף לרכוש אופניים קצת יותר כבדים ואיטיים (Trek Rumblefish) אבל עם מהלך ארוך יותר של הבולם.
אשמח לתגובה כללית, כי יש עוד דגמים של יצרנים אחרים של 100 מ"מ... זה לא ספציפי לטרק.
תודה
:)
|