הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/18/2013 1:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור רחמני עם תוכן  אוקי
נושא: אוקי תאריך: 4/18/2013 1:54:00 PM
מחבר/ת: ליאור רחמני

הבנתי אותך. בעיקרון נסעתתי על hardrock מידה M והיה מעולה
עד כה רכבתי על Pivott mach 4 גם מידה M והיה לא משהו בכלל. השליטה והיציבות לא היו מרבייים ואפקטיבים.

תודה רבה!


חזרה לפורום