טקסט הודעת פורום
| 4/18/2013 1:54:00 PM |
|
נושא: אוקי תאריך: 4/18/2013 1:54:00 PM
מחבר/ת: ליאור רחמני
הבנתי אותך. בעיקרון נסעתתי על hardrock מידה M והיה מעולה עד כה רכבתי על Pivott mach 4 גם מידה M והיה לא משהו בכלל. השליטה והיציבות לא היו מרבייים ואפקטיבים.
תודה רבה!
|
חזרה לפורום |
|
|