טקסט הודעת פורום
4/18/2013 4:55:00 PM
טל ארד
תמשיך להינות
נושא:
תמשיך להינות
תאריך:
4/18/2013 4:55:00 PM
מחבר/ת:
טל ארד
קנית אתה נהנה מהם תמשיך להינות
אל תעסיק את עצמך במה אם....
אם אני מבין נכון מדובר באופני 29
אם אכן כך לדעתי 100 מספיק
לחיי רכיבות אין סוף
חזרה לפורום