נושא: חבר נמצא בארהב כרגע , האם משתלם לבקש צמיגי טיובלס? תאריך: 4/18/2013 9:53:00 PM
מחבר/ת: avihai marchiano
יש לי כרגע סטאמפגמפר והצמיגים יבשים. הצמיגים שכרגע יש לי הם maxxis טיובלס 26*2.1 אם כן , אשמח ללינק או להמלצות על מקום זול בארץ להחליף?
בכל מקרה אני לא אעשה את ההחלפה בעצמי.
אני מכפר סבא.
תודה
|