נושא: מניסיוני תאריך: 4/19/2013 1:44:00 PM
מחבר/ת: טל ארד
אני מחזיק 2 זוגות אופניים אולמאונטיין 26 ארוכי מהלך ו 29 קרוס קאנטרי בהגדרה 100 מ״מ ברור שעם ה 26 יותר נוח בסינגלים בקפיצות בעיקר ה29 לעומת זאת למרות שהן רק 100 מגהצת סלעים ודרופים לא פחות טוב אבל לא נוחות לקפיצות י אם אתה לא קופץ יותר מחצי מטר 29 100 מ״מ עושה את העבודה מעל ומעבר ואם חשובה לך המהירות אז רק 29 תהנה
|