הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/19/2013 1:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טל ארד עם תוכן  מניסיוני
נושא: מניסיוני תאריך: 4/19/2013 1:44:00 PM
מחבר/ת: טל ארד

אני מחזיק 2 זוגות אופניים
אולמאונטיין 26 ארוכי מהלך
ו 29 קרוס קאנטרי בהגדרה 100 מ״מ
ברור שעם ה 26 יותר נוח בסינגלים בקפיצות בעיקר
ה29 לעומת זאת למרות שהן רק 100 מגהצת סלעים ודרופים לא פחות טוב אבל לא נוחות לקפיצות
י אם אתה לא קופץ יותר מחצי מטר 29 100 מ״מ עושה את העבודה מעל ומעבר
ואם חשובה לך המהירות אז רק 29
תהנה


חזרה לפורום