נושא: אתה בטוח שאלה תאריך: 4/19/2013 4:03:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
range killer b? מצמן לא הביאו את ה-range לארץ השנה אלא רק את ה-sight killer b.
יכול להיות שהמוכר הביא אותם לבד. תבדוק אותם ותראה איזה דגם זה.
בתכלס האופניים מעולות אבל לדעתי המחיר טיפה גבוה למה שמקבלים. ה-2 או ה-1 זה כבר סיפור אחר. חוץ מזה אתה תמיד יכול להחליף את המכלולים. אין הבדלים בשלדה בין הרמות השונות אלא רק במכלולים והשלדה מעולה.
ולפני שתשאל הביאו רק את ה-3 לארץ ב-2013. אני עדיין לא יודע מה קורה עם 2014 אבל מביאים את ה-killer b בטוח, לא יודע אם את ה-range או sight או את שני הדגמים.
|