הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/19/2013 7:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  or yochanan עם תוכן  אין לי נסיון עם האופניים
נושא: אין לי נסיון עם האופניים תאריך: 4/19/2013 7:16:00 PM
מחבר/ת: or yochanan

אבל ממבט על המפרט אני יכול לומר שבוודאות לא הייתי רוכש כאלו במחיר שפרסמת (9000 שקלים).
מעבירים x5, בולמים לא מזהירים במיוחד, וכל העסק כבד למדי. אישית, מאוד לא התחברתי.

הכניסה של קטגוריית ה29" לשוק גררה ירידת מחירים היסטרית בשוק היד2, וכרגע אתה יכול להביא (לדוגמא) yeti sb66 מצויידות כראוי באותו מחיר ואף פחות. הרבה יותר אופניים בהרבה פחות כסף. אני יוצא מנקודת הנחה שאם אתה מחפש אופניים עם מפרט כזה אז אתה רוכב מנוסה שמבין דבר או שניים.

בכל מקרה בהצלחה.


חזרה לפורום