נושא: שאלה לגבי מפרט של אופניים.. תאריך: 4/22/2013 7:20:00 AM
מחבר/ת: אורי כסלו
שלום.. אני קונה עכשיו אופני אינטנס ספיידר יד שניה שהמפרט שלהם: מעביר אחורי ושיפטרים sram xo ומעביר קדמי XT בולם קדמי פוקס טאלאס fit 100-120-140 בולם אחורי פוקס פלואט r מוט כיסא מתכוונן של רוקשוקס מעצורים של מגורה לואיס.. וסט גלגלים טוב ב5000 שקל... האופניים במצב טוב..
כמה להערכתכם הם צריכים להעלות???
|