טקסט הודעת פורום
4/22/2013 4:31:00 PM
אורי כסלו
שאלה קטנה לגבי מידה של שלדה..
נושא:
שאלה קטנה לגבי מידה של שלדה..
תאריך:
4/22/2013 4:31:00 PM
מחבר/ת:
אורי כסלו
אם אני 1.76 אני יכול לרכב על שלדת אינטנס במידה L ??? אולי אם שמים סטן קצר או משהו??
חזרה לפורום