טקסט הודעת פורום
| 4/22/2013 5:31:00 PM |
|
נושא: אתה גבולי מומלץ לך בעיקרון M תאריך: 4/22/2013 5:31:00 PM
מחבר/ת: Ram Aharoni
אתה גבולי ,מומלץ לך בעיקרון מידה M תנסה לקחת מחנות דגם אחד לסופ"ש לרכיבת הדגמה לבדיקה ואז תוכל להבין יותר מה מתאים לך היות ומידה זה דבר אינדיבידואלי
|
חזרה לפורום |
|
|