הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/22/2013 10:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רועי גולדשמידט עם תוכן  אופניים חדשים והתלבטות על החלפה...
נושא: אופניים חדשים והתלבטות על החלפה... תאריך: 4/22/2013 10:40:00 PM
מחבר/ת: רועי גולדשמידט

ערב טוב.
קיבלתי היום את אופני החדשים GT KARAKORAM 4 - 29
אמנם עשיתי עליהם נסיעה מקדימה קצרה לפני הקנייה, אך עכשיו למרות שהם מידה S מרגיש לי גדול. אינדיקציה לגודל היא שכשאני עומד מעליהם הרמה מגיעה לי בול מתחת לביצים ולא נשאר מרווח של 5 סמ´ (אני 172 גובה) תוהה אם אתרגל או להחליף ל-AVALANCH מידה 26 מה אתם אומרים?
ושאלה נוספת האם הטענה ש-29 קשות יותר לרכיבה בעליות נכונה?
סליחה על החפירה ותודה למשיבים...


חזרה לפורום