נושא: קסדת פול פייס תאריך: 4/24/2013 11:30:00 AM
מחבר/ת: אורן ד
אני חושב שכדאי לך לנהוג כמו הרבה רוכבי AM ופשוט להחזיק 2 קסדות. כשאתה הולך "להשתולל" בהגדרה - קח איתך את הפול פייס. אני יכול להעיד מנסיון אישי שפול פייס הצילה את הפרצוף והעורף שלי בנחיתה קשה מדרופ. לגבי ההבדל - קסדה טובה לא תכביד עלייך. ההבדל הוא שהרבה יותר חם איתה. בהצלחה
|