הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2013 11:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורן ד עם תוכן  קסדת פול פייס
נושא: קסדת פול פייס תאריך: 4/24/2013 11:30:00 AM
מחבר/ת: אורן ד

אני חושב שכדאי לך לנהוג כמו הרבה רוכבי AM ופשוט להחזיק 2 קסדות. כשאתה הולך "להשתולל" בהגדרה - קח איתך את הפול פייס. אני יכול להעיד מנסיון אישי שפול פייס הצילה את הפרצוף והעורף שלי בנחיתה קשה מדרופ.
לגבי ההבדל - קסדה טובה לא תכביד עלייך. ההבדל הוא שהרבה יותר חם איתה.
בהצלחה


חזרה לפורום