טקסט הודעת פורום
| 4/24/2013 4:39:00 PM |
|
נושא: MET Parachute תאריך: 4/24/2013 4:39:00 PM
מחבר/ת: or yochanan
פרסמתי ביקורת די מקיפה לקסדה שלי בגרופי: http://www.groopy.co.il/bloginfo.aspx?bid=429
פתרון טוב לרוכבי XC-AM, אבל אם אתה מתכנן להשתולל (AM-DH) אז לך על פול פייס אמיתית.
|
חזרה לפורום |
|
|